tisdag 21 juli 2015

ett och ett halft år senare....

efter ett och ett halft år i dvala så kommer här nu ett inlägg. alla de tidigare är låsta och ej längre synliga för alla. jag vill helt enkelt göra en nystart men inte tappa denna bloggen helt och behöva börja om med allt jobb jag lagt ner med denna. sen har mkt tappats är jag medveten om men aja....

kort så har vi flyttat, alla råttorna är borta, några flyttat andra avlidna pga ålder. förutom Qryzolit bor nu här också en kattdam vid namn Elsa (Lukas döpte henne efter.... ja gissa, *host* ledtråd: frost), hästen har vi kvar och en underbar pojkvän har jag gått och skaffat mig, haha...;) tillverkar tavlor på beställningar ("Elin Leo´s tavlor och design" på fb), fortsätter utforska matlagning och den veganska världen med maskrossirap, egen ost, och allt annat kul man kan göra.:) massa mer såklart som har hänt men allt kan jag inte rabbla upp här. fråga om det är något.:)


det kommer även bli en liten annan vändning i denna bloggen, men vad får ni hålla till tåls om.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar